maanantai 29. huhtikuuta 2013

Storytelling - Projekt Satumaa

En vacker dag under sin arbetsdag kom han på det, inom marknadsföring är excel viktigare än photoshop. Alf Rehn som en känd talare och även ordförande i reklambyrån Satumaa, fick de övriga inom chefspositioner i andra företag att bli intresserade över påståendet. Påståendet var något nytt för alla men det kändes ändå trovärdigt och intressant. De blev så intresserade att de skaffade direkt biljetter till Rehns event i Kiasma, som finansieras av reklambyrån Satumaa. I slutet av sommaren har tiden kommit och alla nyfikna chefer och övriga människor inom branschen, har äntligen chansen att lyssna och få svar på Alf Rehns påståenden.

Storytelling videon finns i länken nedan.

DomoAnimate - Event

Videoklippet skall föreställa tiden sen Rehn inser vissa faktum tills det slutliga tillställningen hålls. Vi försöker visualisera de potentiella gästernas reaktion på kampanjen och att målet med den - dvs. visa sig i eventet. Videoklippet löper ganska hastigt och det är kanske svårt att hållas med första gången, men det var ju första gången fiskarna använde sig av DomoAnimate redigeringsprogrammet - så den blev nog jätte bra!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti